444 6 429 Çağrı Merkezi

En temel temas noktalarımızdan olan Çağrı Merkezimizde iki milyonu aşkın abonemizin tüm talep, öneri ve şikâyetlerine cevap verilmektedir ayrıca bu bilgilerin analizi yapılarak iş geliştirme alanları belirlenmektedir.

 

Başkentgaz Çağrı Merkezi sektöründe uzun yıllar her kademede görev almış uzman kadrosu ve müşteri odaklı hizmet anlayışı ile 7 gün 24 saat doğru, hızlı ve güvenilir çözümler sunmaktadır.

 

Tüm çalışanlarımızın sürekli olarak iş yetkinlik, ilk yardım, iş sağlığı ve güvenliği alanlarında eğitim vererek, tatbikatlar ile bilinçli çözümler üretiyoruz.

 

187 Acil Müdahale Merkezi

Gaz Kaçağı, Zehirlenme, Yangın, Patlama gibi tüm acil müdahale taleplerine en hızlı çözümleri en kısa sürede ulaştırarak müşterilerimizin bu risklere karşı can ve mal güvenliğini korumaktayız.

 

Diğer tüm acil müdahale kurumları ile de koordineli çalışan ekiplerimiz aynı zamanda gittikleri tüm hanelerde güvenli gaz kullanımı ile ilgili bilgilendirmeler yapmaktadır.

 

Müşteri Hizmetleri (4446429)

 

Müşterilerimizden gelen tüm talepleri kaliteli hizmet ve empati anlayışı içerisinde değerlendirerek ilk kontakta çözüm sunmakta ve gerekli yönlendirmeleri yaparak iş takibini sağlamaktayız.

 

Gerekli durumlarda bilgilendirme amaçlı dış aramalar da yapan birimimizin ana hedefi memnun ve bilinçli müşteriler oluşturmaktır.

 

 Her bildirim Başkent Doğalgaz CRM sisteminde kayıt altına alınır.  Aynı zamanda müşterilerimiz ile yapılan tüm görüşmeler incelenerek gerekli bilgi analizleri yapılmaktadır. Bildirime yönelik işlem yapılırken Bildirimin sınıflandırılması, tanımlanması ve yeterli araştırmanın yapılabilmesi için şikayet sahibinden veya yasal vekilinden aşağıdaki bilgiler en az birisi talep edilmektedir.

  • Ad-Soyad ve iletişim bilgileri
  • TC Kimlik Numarası
  • Tesisat Numarası
  • Abone Numarası
  • Sayaç Numarası

Talep tanımlanarak açıklaması yapılır, çözüm önerisi verilir ve talebin türüne göre bilgi istenir.

Müşterinin iletişim bilgileri vatandaşlık Numarası sistem üzerinden kontrol edilerek olası herhangi bir acil duruma karşı bilgilerin sürekli güncel kalması sağlanır. 

 

4446429 Başkent Doğalgaz Çağrı Merkezi Hangi Alanlarda Hizmet Verir

 

Müşteri hizmetleri;

 

  • Bilgi edinme
  • Açma kapama işlemleri
  • Sayaç sökme takma
  • Fatura oluşturma
  • Fatura bilgisi
  • Vasati borç sorgulama

İç tesisat ve proje;

 

  • İç tesisat proje randevu takibi

 

Ön ödemeli sayaç;

 

  • Ön ödemeli sayaç ve Kart arızaları
  • Telefonda teknik destek

 

Çağrı Merkezi 2014 Yılında;

444 6 429 iletişim hattımız üzerinden toplam 748.266,
187 Acil ihbar hattı üzerinden 287.578 ihbar ve talebe cevap vermiştir.